Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Święta, Święta i już po......

A oto mój podchoinkowy prezent- Lucy z Alberon Dolls
Lalka duża ponad 60 cm wysokości, elementy porcelanowe wykonane z bardzo dużym pietyzmem.
Samą laleczką zachwyciłam się oglądając ją u Zuzi- Weroniki  dokładnie tu http://agmatia.pinger.pl/m/3898864/lalka-141 i jak tylko pojawiła się okazja - lalkę nabyłam ( tzn Mikołaj przyniósł ;) ).
Ubranka oryginalne pozostawiają spory niedosyt, więc na dobry początek lalka dostała sukienkę mojej produkcji




Zima niestety nie sprzyja robieniu dobrych zdjęć - zbyt późno wracam żeby złapać dzienne światło.

4 komentarze:

  1. Lalka wygląda jak żywa dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Alberonki są bardzo ładnie wykonane, malatura jest bardzo realistyczna, a sama laleczka jest bardzo wdzięczna.
    Mam pomysł na sesję, tylko pogody i światła dziennego czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale ma śliczną buźkę :) Jestem zachwycona!!! Cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też wciąż brakuje dobrego oświetlenia do obfotografowania nowych lalek.. ale Twoja Lucy w świątecznej scenerii prezentuje się bardzo fajnie ;) (widzę, że uporała się z ubraniem choinki ;) )
    Nawiasem mówiąc podobają mi się Twoje szydełkowe ozdoby choinkowe- swego czasu moja mama takie robiła, ale zaginęły bez wieści :(

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń