Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 11 grudnia 2010

Kaśka i Zośka

Nabyłam dwie panienki od Spin Master Liv Doll Katie z zaraz po niej Sophie. Mimo iż nie lubię "bąblogłowych" to te Panny przypadły mi do gustu.
Zdjęcia niestety nienajlepsze, nocne






Laleczki perukowe, na głowie mają namalowane krótkie fryzurki.

8 komentarzy:

  1. Ej no fajne laski Ci się trafiły mimo, że nie w naszym stylu ale te peruki są fajną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki laleczki są w pełni artykułowane, peruczki są silikonowe, trzymają sie na bolcu w sumie patent dobry peruka stabilnie siedzi na głowie, Lalki wykonane są solidnie, ciuszki też porządnie wykonane, tak samo dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, te lalki były by cudne gdyby miały proporcjonalne łebki. jakoś nie mogę tego przeżyć: Buźki anielskie, ekstra ciuszki, i fajne ciałka... ale te głowy są za duże!!! Jakoś nie mogę się przemóc. Może jakbym zobaczyła "na żywo" to zmieniłabym zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliku ja też nie lubię bąblogłowych ale one mają troszkę inny kształt głowy niż klasyczne "ceberki" mają "potylicę" ;) musisz oglądnąć na żywca bo na fotach wyglądają mało korzystnie a oczy nie sa tak wytrzeszczone jak na fotach, aparat przekłamuje niestety a same oczyska zrobione są pięknie.
    Wiesz zawsze można spróbować przesadzić na jakieś inne ciałko wyższe choć dysproporcja nie jest tak rażąca jak u Pullipów czy Blythe,

    OdpowiedzUsuń
  5. śmieszne :0 maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się tam podobają, gdyby nie te peruczki :-) Dla mnie lala i jej włosy to nieodłączna całość jej lalkowej osobowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się tam LIVki podobają ;), mimo cit za dużych łebków

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Weronika!

    Dollsecondhand peruki to fajna sprawa można modyfikować wygląd lalki.

    OdpowiedzUsuń