Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 7 listopada 2010

Zdobycze giełdowe

Wróciłam właśnie z Krakowa z Giełdy minerałów i skamieniałości. Udało mi się zdobyć kilka całkiem przyjemnych kamyczków fasetowane granaty, labradoryt, oliwin, koral kopalny i ceramiczne koraliki







Dodatkowo czekała na mnie niespodzianka - lalek do mojej Gejszy to już trzecia lalka z tej serii, zdjęcia mojego nowego nabytku już w krótce

4 komentarze:

  1. Uwielbiam koral w każdej postaci ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... piękne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ;)
    Teraz tylko muszę chwilkę złapać żeby odpowiednio zagospodarować kamyczki

    Weronika ja też lubię koral kopalny szczególnie w zestawieniu z howlitem lub turkusem

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie giełdy są też w Tarnowie, w klubie Gwiazda =) też tam bywam i się nigdy świecidłom oprzeć nie moge

    OdpowiedzUsuń