Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 11 listopada 2010

Winter Splendor Barbie

Jak już wczoraj nadmieniłam  trafiłam na Barbie Winter Splendor z 1998r
Laleczka w stanie idealnym ( o dziwo straciła tylko buciki i rękawiczki) ostała się spódnica z bogatym trenem gorset i "rękawki" a fryzura, kolczyki i opaska na włosach są w stanie bardzo dobrym.







9 komentarzy:

  1. Trafiła Ci się ta lalka w stanie takim samym jak mnie. Też brakowało jej butów i rękawiczek. Ciekawe dlaczego? Wydaje mi sie, że jest najładniejsza z serii wydanej dla AVON-u.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda, jakby była prosto z pudełka. Gratuluję nabytku :-)

    W tę sobotę wybieram się na słynny wrocławski targ i mam nadzieję, że mi się trafi jakiś równie ciekawy okaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję
    Też jestem mile zaskoczona stanem lalki i na moje szczęście jakaś amatorka lalek zrezygnowała z zakupu ;)

    Loreen może dlatego że ciuszki siedzą pancernie na lalce, opaska przyszyta to jedynie butki i rękawiczki da się zdjąć
    Fakt jest ona bardzo ładna zarówno make up jak i sukienka.

    Dollsecondhand życzę powodzenia i owocnych lalkowych łowów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lalka! Normalnie bardzo nie lubię moldu Macie, ale muszę stwierdzić, że jest on wymarzony do lalek kolekcjonerskich! Ten uśmiech lak u Mony Lisy... i fryzura... i kiecka! Ja też chcę taki bazarek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kiedy mi trafi się tak dobry okaz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lalka, pozatym ja uwielbiam takie sesje. Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko z lalką -bardzo dziękuję- lubię fotografować moje nabytki właśnie w dziennym świetle i często robię sesje ogrodowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak światło dzienne jest do zdjęć najlepsze, ja planuje kiedyś zabrać kilka dziewczyn w plener i porobić im fotosy, jak Ty tej swojej.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń