Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 14 listopada 2010

Winter Splendor Barbie-przebieranki

Dziś korzystając z pięknego słońca zrobiłam kilka sesji zdjęciowych, niestety musiałam zrezygnować z pleneru ze względu na mocny wiatr, rozłożyłam się w salonie a za tło posłużyła mi bawełniany materiał łączka, który przyniosłam jakiś czas temu z lumpka z myślą o porcelankach.
Jak już obfotografowałam moje "śpiewające" trio postanowiłam sprawdzić jak" Splendorka" będzie wyglądała w zieleni- dla mnie wyszła rewelacyjnie i już zaczynam myśleć o sukni na zmianę dla niej.







3 komentarze:

  1. piękna dama!! jakby prosto z premiery w operze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka zapożyczona od Barbie z zestawu Singing Sisters (post niżej) jej oryginalne ubranie to czerwona bogata sp,ódnica z trenem i czarny gorset

    OdpowiedzUsuń