Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 11 listopada 2010

Samuraj

Jak już wcześniej nadmieniłam do mojej Gejszy przybył jeszcze jeden kawaler tym razem dostał mi się w udziale Samuraj ( wielkie dzięki Dorota ;))
Lalek w stroju bardziej "wyjściowym", jest to pół figurka- laleczki te mają ruchome rączki, które można dowolnie ustawiać, na stałe osadzone są na drewnianych podstawkach.






Lalka ma bardzo dopracowany strój i dodatki, a niewątpliwie wielką zaletą tych lalek są pięknie wykonane głowy i twarze z wprawionymi oczami. Włosy misternie ułożone na stałe prawdopodobnie są z jedwabnych nici- połyskliwe i bardzo delikatne w dotyku.
A tu moja para razem nadmienię że w witrynie czeka ( na drobne poprawki stroju) jeszcze jeden kawaler ;)






Oczywiście Momiji nie mogła doczekać się na swoją kolej  ;)

4 komentarze:

  1. Hmmm ta parka jest niewątpliwą ciekawostką Twojej kolekcji. Mnie osobiście bardzo przypadła do gustu :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję
    Bardzo podobają mi się japońskie tradycyjne lalki, które niestety są poza moim zasięgiem a te laleczki idealnie oddają klimat tradycyjnych japońskich lalek i w zupełności mi wystarczą

    OdpowiedzUsuń