Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 18 listopada 2010

Porcelanowe staruszki ostatnie zakupy

Jak wielkie było moje zaskoczenie, kiedy zobaczyłam dzisiejszą przesyłkę od mojego Ulubionego Sprzedawcy od lalek. Lalki z tego sortu były (jak na te lalki) w stanie idealnym jedynie trochę rozkudłane i zakurzone ale stan ubranek oceniam na idealny zero przebarwień , przetarć itp.
Jednak największym zaskoczeniem był gratis- lalka w stanie bardzo dobrym i na dodatek śliczna.
Zdjęcia "tekturowe" lalek wyjętych prosto z pudła



A to jest mój bonus ;)



Te dwie zakupione laleczki ku mojej radości zamykają oczka




Jutro Dziewczyny zostaną oprane , uczesane , odświeżone i dołączą do swoich porcelanowych sióstr.

4 komentarze:

  1. Wszystkie są śliczne, ale mnie zauroczyła panienka w bordowo-filetowej kreacji! Ma niepowtarzalny urok starej francuskiej zabawki (choć paradoksalnie wyprodukowana została w Niemczech ;) ) I faktycznie, rzadko kiedy stare porcelanki bywają zachowane w tak dobrym stanie.. hmm.. widać nie leżały latami gdzieś na zapomnianym strychu czy w piwnicy, a teraz doczekały się emerytury w zaciszu Twojej witrynki- szczęściary ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu dziękuję ja takie laleczki mam w sumie 3 ale żadna nie jest do siebie podobna jeszcze nie trafiłam na dwie identyczne i to chyba jest największa zaleta tych lalek, każda jest indywidualna i niepowtarzalna.
    Gratis jest podobny do mojej "Zezuli" ale wygląda bardziej jak jej starsza siostra i właśnie te lalki kupiłam tak jak Ci pisałam na pingerze, poczekałam trochę na przesyłkę ale przyjechały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne !Mam lalkę z przedostatniego zdjęcia , tyle , że moja ma sukienkę w innym kolorze .Podoba mi się panna w czepku ,jest urocza, gratuluję gratisu , z buźki przypomina jedną z moich staruszek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Apasjonata Dziękuję tak sprawdziłam mamy bardzo podobne, bo wielką zaletą tych lalek jest to że na dwie identyczne trafić nie można, różnią się malaturą, wprawieniem oczu, każda ma indywidualną twarzyczkę.

    OdpowiedzUsuń