Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 14 listopada 2010

Porcelanowe staruszki "gratis"

Wreszcie domyłam lalkę ,którą dostałam gratis do zakupów
Lalka wymagała zmiany nogi ( zbity bucik) na szczęście kiedyś kupiłam porcelanowe nieszczęście, które w założeniu miało być na części zamienne do lalek, zmiany wypełnienia, porządnego doprania materiałowego "pajacyka" i doprowadzenia peruki do stanu używalności. Po tych zabiegach wyszła śliczna Panna
Gwoli przypomnienia lalka przed ( na tym zdjęciu nie widać warstwy brudu na porcelanie)


Po mojej interwencji laleczka wygląda tak







Sukieneczka jest jej własna ale zastanawiam się nad odszyciem takiej samej z bardziej wyrazistego materiału ta jest troszkę spłowiała

3 komentarze:

  1. Oj jak ja uwielbiam te porcelanowe staruszki z charakterem ;)! Ta panna miała szczęście że dostała się w gratisie właśnie Tobie- teraz siedzi sobie czyściutka i zadowolona w towarzystwie innych porcelanowych koleżanek, a mogła przecież wylądować gdzieś na dnie śmietnika..

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ją już kiedyś Ktoś ratował lalka ma roztrzaskane popiersie z jednej strony sklejone jakimś "klajstrem" nie wnikam nawet co to jest bo porcelana ładnie się trzyma.
    Teraz lalka dołączyła do mojego "staruszkowego" stadka
    Obecnie czekam na witrynkę szklaną właśnie pod porcelanki bo już mi się w dużej lalkowej witrynie nie mieszczą.
    dostaną własne mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń