Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 15 listopada 2010

Porcelanowe staruszki c.d

Panny które prezentowała jakiś czas temu "wróciły ze spa" i mogą spokojnie się pokazać cztery pierwsze prezentowane Panienki zachowały swoje sukieneczki






A tu portret zbiorowy większej części mojego stadka staruszek na fotkę nie załapały się "maluchy" laleczki ok 30 cm które upolowałam trzy-czekają na nowe sukieneczki bo ich oryginalne stroje uszyte są ze sztucznej tkaniny i jakoś mi do nich nie pasują.




8 komentarzy:

  1. Niezły zbiór. Fajna ta przestraszona, z lokami (trzecie zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona na zdjęciu tak wychodzi ;) a w tej sukieneczce wygląda jakby szyi nie miała przez tę stójkę i "kryzę" w rzeczywistości malatura jest mocniejsza
    Te laleczki bardzo lubię mają swój specyficzny "klimacik"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę jak fotografujesz Barbie, pewnie dlatego, że wolę te modelki :) ale popatrzeć miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko z lalką- dziękuję- ja mam bardzo różne lalki a przygodę ze zbieraniem zaczynałam od regionalnych i porcelanowych lalek i do nich mam wielki sentyment ale trudno je fotografować

    OdpowiedzUsuń
  5. No no.. całkiem pokaźna porcelanowa gromadka!
    Po powrocie ze SPA wszystkie wyglądają ślicznie, ale mnie osobiście najbardziej urzekły dwie- ta w zielonej sukni i czepku z pierwszego zdjęcia (że też ona nie ma siostry bliźniaczki :D, bo chętnie bym ową siostrę adoptowała) i ten subtelny 'aniołeczek' z blond loczkami- uwielbiam lalki z taką malaturą ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu dziękuję w sprawie "zielonej" masz wiadomość na pingerze ;)
    A tego "aniołeczka" przyniosłam z lumpa do którego zazwyczaj nie zaglądam ;)Panie też mówiły że lalki rzadko mają ot czasem ma się szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te Twoje staruszki . Uzbierałaś już sporą gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Apasjonata Dziękuję o tak nazbierało mi się całkiem spore stadko i jeszcze przyjechały dziś trzy rezydentki

    OdpowiedzUsuń