Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 20 listopada 2010

NuFace In The Mix Takeo Mizutani

Lalek z Integrity Toys jedyny przedstawiciel FR, za FRkami nie przepadam a z męskiej populacji tylko on przypadł mi do gustu.
Sesja wiosenna








Lalek występował już wcześniej w sesji razem z całym moim pogłowiem z Integrity Toys

2 komentarze:

  1. jedno słowo- SUPER poprostu brak mi slów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jest to jedyna lalka Fashion Royalty jaką mam. I o ile na jakąś Dynamitkę pewnie się skuszę tak FR będzie jedna ;)mimo fajnej artykulacji nie mogę się przekonać do tych lalek.

    OdpowiedzUsuń