Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 21 listopada 2010

NuFace In The Mix Takeo Mizutani jesienny spacer

Dzisiejsza popołudniowa sesja













Takeo dziś wystąpił w swojej oryginalnej odzieży,
Lalek jest limitowany do 100 sztuk mój ma numer 310, posiada wymienne dłonie proste/ zgięte palce
mi pasuje po dłoni od pary ;) jedyną zmianą jakiej dokonałam to wymiana sznurówek przy trampkach były zwykłe białe tasiemki.
W trakcie "spaceru Takeo postanowił zapalić ognisko, ale to już inna opowieść.

5 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko my wykorzystaliśmy ładną niedzielną pogodę.
    Super fota na drzewie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak w sumie nie wiadomo jak długo utrzyma się taka ładna, ciepła pogoda. Choć jak spadnie śnieg też będzie można aranżować fajne sesje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak wtedy będzie można użyć wyobraźni, sceneria bajkowa itd- ale w naszym przypadku jest problem, nie mamy zimowych ubrań dla lalek- a chyba Barbie w kusej kiecy na śniegu to dziwny widok hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to trzeba zainwestować w zimowe odzieże ;)
    albo wziąć się za szycie ;)

    OdpowiedzUsuń