Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 2 listopada 2010

Nela

Nela jest dużą plastikowo-winylową lalką. Jest to prezent od Cioci a zarazem pamiątka po jej Córce.
Lalka ma około 60 lat jest to tzw "chodząca" lalka.
Nela ma ok 90 cm wysokości i wygląda jak 5 letnia dziewczynka.
Dziś pokażę sukieneczkę własnej produkcji sesja wiosenna








4 komentarze:

  1. Ależ ona ma śliczną buźkę :)
    Aż trudno uwierzyć, że wyprodukowana została już przeszło pół wieku temu.. moja mama w dzieciństwie też miała taką 'chodzącą' lalę, ale tamta nie była tak ładna i niestety za sprawą pewnej 'wstrętnej' maminej sąsiadki nie doczekała dzisiejszych czasów..

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, buzię ma prześliczną :) Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy bardzo
    Lalka ta na początku służyła u modystki jako manekin. Mojej Cioci tak bardzo się spodobała, że odkupiła tę lalkę od poprzedniej właścicielki i później po latach laleczka trafiła do mnie.
    Nie mam pojęcia jakiej lalka jest produkcji bo nie ma oznaczeń, za to w plecach ma pozytywkę , którą ze względu na wystający kluczyk wymontowałam.
    Oryginalnie ma krótkie blond włosy ze sztucznego tworzywa które niestety nie oparło się biegowi czasu i wygląda bardzo niewyjściowo stąd lalka ma zestaw peruk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, tylko trochę mi nie pasuje twarz dziecka do takiej dorosłej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń