Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 10 listopada 2010

Momiji Flowers 2

Dziś wracając z pracy zaglądnęłam do mojego ulubionego "lumpeksu" i znalazłam dwa ciekawe okazy
Barbie Winter Splendor z 1998r w prawie idealnym stanie ( ktoś pannie zakosił rękawiczki i buciki)
i Momiji "nówkę sztukę nieśmiganą" w jej własnej folijce z dodatkami wszelakimi.
Laleczki produkowane są od 2005r kiedy to powstała kolekcja 12 lalek  (o ile  można je nazwać lalkami ;) kojarzą mi się z rosyjską matrioszką) opisywanae są przez twórców jako lalki niosące przesłanie przyjaźni i miłości.
 Na spodzie laleczka ma wydrążony otwór w którym tkwi karteczka służąca do zapisywania "tajnych" wiadomości.
Laleczki tworzone są w krótkich seriach tematycznych min randoms dolls, vintage dolls, heroes dolls, christmas dolls, celebration dolls i innych.
Moja to Momiji Flowers 2 z 2007 roku.

Zdjęcie ( dopóki mojej nie zafunduję sesji )  i opis zapożyczyłam ze stronki poświęconej tym laleczkom, gdyby ktoś chciał poczytać więcej to podaję linka do strony
http://lovemomiji.com/

flowers

randoms dolls generation 3
i dreamt about the flowers they sang about tomorrow.
Likes: the shipping forecast and new shoes
Produced from: may 2007
Produced until: may 2009















7 komentarzy:

  1. ja też byłem dzisiaj w lupie ale nic nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świstaku nie zawsze jest ;) ja z moją Momiji miałam szczęście znalazłam owe lalki w sklepie internetowym cena -boska (75 zł nie licząc przesyłki)a ja w moim lumpku dałam 12 -przebicie spore ;)
    Laleczka fajna jako ciekawostka, jak się jeszcze trafi wezmę a co ;) ale specjalnie kupować to bym nie kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem , ja zdecydowanie wolę kupować laleczki w lumpie koszt średnio 5 zł , a na allegro 10-15 zł za lalkę jedną plus koszty przesyłki około 7-8 zł a stan lalek po rozpakowaniu pozostawia wiele do życzenia , w lumpie zaś widzę laleczkę i mogę ocenić jej stan - a i częto okazy się w trafią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to fakt, czasami stan lalki pozostawia wiele do życzenia, nie zawsze sprzedawca na alu uczciwie przedstawi defekty a w lumpie potargować się można i czasem za śmieszną kwotę kupić lalkę kolekcjonerską o sporej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni się z Wami zgadzam :)
    Też mam kilka ulubionych lumpeksów, w których zdarzało mi się znajdować prawdziwe lalkowe perełki w stanie nie gorszym niż niektóre pannice kupione na Allegro a będące rzekomo w "idealnym" stanie :/

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Figurki Momiji są urocze. Fajnie Ci się trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora ciekawostka. Ciekawa jestem, co Ty jeszcze w tej "kopalni skarbów" znajdziesz ...

    OdpowiedzUsuń