Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 8 listopada 2010

Maria Królowa Szkocji i Madame Pompadour

To dwie specjalne Pacjentki Kliniki, które wymagały sporo pracy. Przyniosłam je z lumpeksu w stanie opłakanym, nie dość ze potwornie utytłane, to jeszcze ubranka mocno wypłowiałe
W trakcie napraw wyglądały tak ;)












A po mojej interwencji Panny prezentują się tak

Maria Królowa Szkocji





I Madame Pompadour, która dostała nowy wachlarz ( w oryginale był plastikowy)






6 komentarzy:

  1. No no.. wyglądają jak nowe- gratuluję rewelacyjnej interwencji krawieckiej!

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jesteś cudowną Panią Doktor, a lalki miały szczęście, że do Ciebie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maria Królowa Szkocji podobna do mojej włoskiej pensjonarki. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, zawsze cieszy mnie jak uda się takie sierotki doprowadzić do porządku.

    Zdolnosć-tworzenia w tej serii jest 20 laleczek w strojach historycznych i blisko 40 w strojach regionalnych to możliwe że masz lalkę z tej serii
    Firma i opis na metkach (foto) które o dziwo zachowane są w stanie idealnym dużo lepszym niż lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog z ciekawymi lalkami , ale bardziej niż lalki moją uwagę przykułu pani ...zwierzątka a wszczególności królik POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świstaku dziękuję ;) zwierzaki pojawiły się na prośbę koleżanek, którym post jest dedykowany ;)

    OdpowiedzUsuń