Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 17 listopada 2010

Kolejna Pacjentka

Kupiłam stadko "winylowych" staruszek laleczki śliczne w większości klony Petry wyprodukowane w Hong Kongu. Jedna biedaczka niestety musiała trafić do Kliniki aby przejść częściowy reroot. A częściowy dlatego że o dziwo zachowała się w stanie idealnym grzywka a reszta włosów wymagała uzupełnienia. Laleczka ma częściowo rootowane włosy tylko dookoła głowy, więc wszelkie ubytki są widoczne. Kolor jest tak ładny, że postanowiłam poszukać włosów w podobnym kolorze. I przydała się peruka od lalki porcelanowej, dość mocno wyleniała ale na reroot idealna. Zdjęcia niestety kiepskie i robocze właśnie skończonych włosów lalki

Tak prezentowała się laleczka przed





A efekt końcowy wygląda tak





Różnicy w kolorze praktycznie nie widać. W oryginale lalka prawdopodobnie miała związany koński ogon.

4 komentarze:

  1. Ja nie widzę żadnej różnicy w kolorze włosów, a lalka na pewno jest bardzo szczęśliwa, że trafiła w Twoje ręce i miała szansę odzyskać swoją długą, rudą kitkę ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie pięknie, lalka z prawdziwym rerootem, jak Ty to robisz, mnie korci tej pierwszej Barbie zrobić prawdziwy. Ale kompletnie nie wiem, jaka ma być igła, jakie włosy i którą z technik wybrać.
    Ale korci mnie, zrobić jej coś extra bo na to zasługuje jest w naszym domu tyle lat.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuziu Dziękuję - teraz mam przed sobą wyzwanie fryzjerskie bo trafiła mi się laleczka z Leonardo z cudnymi, karbowanymi włosami i zastanawiam się jak ją odświeżyć, żeby nie uszkodzić włosów.
    A druga Pacjentka wymaga dorobienia paluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko z lalką
    Dziękuję za miłe komentarze,
    najprościej wszywać włosy od góry po 1 paśmie a na części która zostaje w głowie lalki wiązać supełek, szybko idzie
    Igła do haftowania ona ma dłuższe a niezbyt szerokie ucho
    http://www.toiowo.sklep.pl/index.php?products=product&prod_id=89 ja używam z tego zestawu środkowej
    A włosy każde sztuczne będą dobre te co użyłeś do przyklejenia są na moje oko trochę za krótkie do rerootu poszukaj na alu peruk one są od ok 16 zł dostępne.

    OdpowiedzUsuń