Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 16 listopada 2010

"I Love Lucy" "Job Switching"

Jakiś czas temu weszłam w posiadanie zestawu lalek z serii "I Love Lucy" "Job Switching" Lucy and Ethel Giftset
Lalki z serii pink label ale jak na pink label są rewelacyjne pod każdym względem.
Amerykański serial "I Love Lucy" emitowano od 1951r do 1955r, bardzo popularny jednak nigdy nie był emitowany w Europie.
Bohaterami są Lucy i Ricky Ricardo i ich sąsiedzi Fred i Ethel Mertz a serial w zabawny sposób opowiada o perypetiach tych dwóch par.
"Job Switching" to 39 odcinek drugiej serii emitowany w 1952 r, w którym pary zamieniają się życiowymi rolami- Panie -na co dzień gospodynie domowe idą do pracy w fabryce czekoladek, a Panowie w tym czasie przejmują domowe obowiązki.
Lalki posiadają przepiękne buźki (wg mnie to najładniejsze lalki z całej serii )Lucy i Ethel w policzkach mają upchane czekoladki ;)

Sesja w pełni lata










A to już dzisiejsze fotki na tle wkładki z pudła, szkoda że producenci nie pomyśleli o dołożeniu dodatkowego kartonika z tłem (jak np w zestawie repro Campus Spirit.) przy zdjęciach trzeba kombinować żeby pozakrywać wszystkie dziury po elementach mocujących lalki w pudle, a samo tło jest ciekawe nawiązuje do scenografii z filmu.






6 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Cudowne, super sesja i super lalki, ja mam chrapkę kupić sobie lalkę Marilyn M czyli lalkę dla doroslych tak jak te :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki
    Ja tą parkę uwielbiam
    Pląta się po alu lalka z tej serii, ciągle sobie obiecuję że więcej nie kupię bo nie będę miała całego stada Lucy na półce ;)a MM też jest niezła i ostatnio 2 na alu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha rozbawiły mnie ich miny! Serialu co prawda nigdy nie widziałam, ale nie ulega wątpliwości, że jego bohaterki w lalkowym wydaniu to nie lada gratka dla kolekcjonera ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przymierzam się do zakupu tych dwóch urzekających niewiast i mam pytanko: czy pod tymi czepkami mają jakieś znośne fryzurki? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt da się wytrzymać ale włosy pod czepkiem są dość zmięte a i fryzury pozostawiają wiele do życzenia - moje stoją w swoich oryginalnych strojach to mi to nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedź. U mnie też pewnie postoją trochę w defaultowej stylizacji (zresztą imho bardzo fajnej), a jak mi się w końcu znudzi, to może nabędę im flapperowe peruczki a la lata 20.

    OdpowiedzUsuń