Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 21 listopada 2010

Fiona Leonardo Collector's cz 1

Razem z prezentowaną wcześniej Lorraine przyniosłam Fionę. Laleczka o ślicznej twarzyczce i burzy kasztanowych włosów, równie brudna jak poprzedniczka wymagała solidnego prania odzieży.
Niestety jej ubranko już tak mi się nie podobało jak w przypadku poprzedniczki. O ile sukieneczka jest bardzo ładna i pasuje do lalki tak "bolerko" jest za duże, za bufiaste i lalka wygląda dziwnie. To co miała na głowie było jeszcze brzydsze. Postanowiłam poprawić sukienkę i doszyć rękawki, mniej bufiaste i tu przydał się paskudny kapelutko-berecik po rozpruciu wystarczyło na rękawki.
Na razie m/w odtworzony wizerunek oryginalny ( bez berecika , bo już go nie ma)





Rękawki skrojone i zafastrygowane tylko muszę zeszyć całość

2 komentarze:

  1. Laleczka ma ładną buźkę i śliczne włoski.. ale ubranko nie koniecznie mieści się w ramach mojego gustu.. Po Twoich poprawkach i tak zmieniło się bardzo na korzyść (wiem jak wyglądało poprzednio, bo widziałam kiedyś na portalu aukcyjnym identyczną lalkę) ;)
    Mnie też byłoby żal zostawić taką biedną porcelankę na pastwę babć rządnych kupić ją w charakterze zabawki dla wnusi ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ubranko jeszcze jest przed poprawkami ;) zdarłam co prawda berecik i zarzuciłam to gigant bolerko zeby było m/w widać jak lalka wyglądała przed ;) ale ostatecznie pozbyłam się tego wdzianka na rzecz doszycia rękawków do sukienki i pozostawienia lalki tylko w sukience ;)
    zdjęcia zrobię jak tylko zeszyję całość ;)

    OdpowiedzUsuń