Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 14 listopada 2010

Debut Barbie Doll

Barbie Fashion Model Collection zwaną Silkstone mam jedną w swojej kolekcji
Debut'kę zawdzięczam Rudemu Królikowi o mały włos miałabym następną, ale zrządzenie losu zadecydowało, że na razie Debut'ka jest jedyną przedstawicielką swojego gatunku.
Lalka nawiązuje wyglądem do pierwszej Barbie w stroju kąpielowym.
Tak wygląda w swoich oryginalnych rzeczach.








W witrynie natomiast stoi w złotej sukni a'la MM i futrzanej etoli mojej produkcji




5 komentarzy:

  1. Nigdy mi się nie podobały te rodzaje Barbie, ale coraz bardziej zaczynam się do ich urody przekonywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ps.pięknie wygląda ten cień za lalką :) brawo za zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko z lalką Dziękuję bardzo
    za miłe komentarze i zauważenie cienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie rzeczywiście wyszły Ci bardzo ciekawe i niepowtarzalne- brawo!! Natomiast sama lalka nigdy nie mieściła się w ramach mojego gustu.. :/ Kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy wydała mi się podobna do karykaturalnych postaci ze starych amerykańskich kreskówek.. i mimo najszczerszych chęci wciąż nie mogę znaleźć w niej absolutnie niczego co by mi się spodobało..

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuziu ja też na początku nie mogłam się przełamać ale ta Silka nawiązuje do Barbie No 1 to raz, a dwa zadecydowała ciekawość. Lalki mają bardzo wdzięczne ciała, a jak na lalkę Barbie są zadziwiająco ciężkie. No i są urodzonymi modelkami ;) bardzo ładnie pozują a ja już przy tej jednej zostanę

    OdpowiedzUsuń