Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 16 listopada 2010

Bielizna pogrubiająca

Nie posądzałabym Mattela o taką dokładność w wykonaniu lalek i to jeszcze z serii pink label
Otóż jakie było moje zaskoczenie po wyjęciu Ethel z pudła że ona taka miękka, a no miękka bo ma fikuśną bieliznę, która lalce Barbie dodaje "ciała", przez co są zachowane proporcje w figurach obu lalek, mowa oczywiście o Lucy i Ethel z zestawu "I Love Lucy"






Ethel! Zapnij się!


No już


Różnicę w talii obu pań widać
Poniżej zdjęcia  serialowych bohaterek zapożyczone z netu


6 komentarzy:

  1. Super i widzę, że zmieniasz tła :) pomysłowe i fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, teraz wszystko jest już jasne- czytając poprzedni wpis zastanawiałam sie jak to się stało, że jedna z lalek jest taka tłuściutka :D

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bielizna jest z dość grubego materiału i Ethel ładnie dodaje ciała- wg mnie to najładniejsze lalki z całej serii mają najbardziej wyraziste twarze, ogólnie bardzo lubię serię Celebrity Dolls

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie lubię oglądać Twoje historyjki... czuję się jak bym wracała w czasy dzieciństwa... pięknie opiekujesz się swoimi podopiecznymi!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dziękuję
    Lubie moje "podopieczne" a odnawianie lalek jest swojego rodzaju wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń