Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 14 listopada 2010

Barbie Stacie Kelly Singing Sisters

Jakiś czas temu upolowałam lalki z zestawu Barbie, Stacie, Kelly Singing Sisters  w stanie idealnym, wszystkie trzy, jedynie Stacie ktoś zakosił  butki ( swoją drogą dziewczyny mają więcej elementów które można oskubać z sukieneczek a jakoś ostatnio trafiam na panny ograbione z obuwia)
Mam same laleczki bez pozytywki która wygrywała "Deck The Halls"
W pudle wyglądały tak ( zdjęcie pożyczone z netu)


 A na moich zdjęciach Panny wyglądają tak:















Lalki i  sukieneczki są w stanie idealnym, a najfajniejsze w tym wszystkim jest to , że kosztowały jakieś śmieszne pieniądze.

4 komentarze:

  1. To trzeba mieć szczęście. Piękny zestawik. Aż dziw, że ocalał cały i to w takim stanie. Gratuluję zdobyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dollsecondhand dzięki na te lalki trafiłam na alu całkiem przypadkiem wystawiała osoba po raz pierwszy i stąd cena niska to były zakupy na ryzyk-fizyk i jak widać czasem warto zaufać bo zestawik śliczny teraz tylko poszykuję srebrnych butków dla Stacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. masz rację z tym, że czasem warto zaryzykować i kupić lalki od świeżo upieczonego allegrowicza ;) Też udało mi się w ten sposób upolować ciekawe lalki w bardzo okazyjnych cenach ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta zielona suknia. Gratulujemy

    OdpowiedzUsuń