Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 9 listopada 2010

Afrykańskie inspiracje cz 2

Jakiś czas temu nabyłam laleczkę NN bez oznaczeń firmowych tylko z nr na głowie PZI 2005 jak się później dowiedziałam lalka miała na pudełku opis "Princess Zara of Zaboomga"












O ile korpus jest taki sobie to buźka lalki jest śliczna zarówno odlew jak i make up, dużym zaskoczeniem były włosy bardzo długie i z dobrego gatunkowo tworzywa ciasno zwinięte w kok pod zawojem. Zmieniłam strój na wizję własną ( choć oryginalny strój zachowałam z tym, że jakiś dowcipniś ubrał afrykańską księżniczkę w polar, stąd zmiana stroju ;) ) Sukienka, szal, peleryna jak i biżuteria mojego autorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz