Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 11 października 2010

Porcelanowe staruszki prezentacja

Panienka zakupiona na popularnym portalu aukcyjnym przyjechała nawet w dobrym stanie 
Po wypraniu, uczesaniu wyglądała tak


Lalka ma bardzo ładna malaturę, jednak w tych włoskach i sukience wyglądała mdło i "ciotkowato"
Peruczka jest ciut za duża i czego nie widać na zdjęciach dość podniszczona 

Po mojej interwencji lalka wygląda tak wg mnie nabrała więcej życia





 

3 komentarze:

  1. Piękna metamorfoza , szczególnie sukienka mi się podoba w paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą panienkę pamiętam doskonale bo sama chciałam ją kupić.. :( niestety poległam w walce..ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło- laleczka trafiła w dobre ręce i została uratowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak ja u Ciebie też znalazłam licytowane przez siebie lalki ;) ale zawsze cieszy jak idzie "w dobre ręce" bo lalka odnowiona cieszy w równym stopniu u siebie na półce jak i u innego kolekcjonera

    OdpowiedzUsuń