Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 11 października 2010

Porcelanowe staruszki c.d

Zezulka
Lalka którą lubię szczególnie
Ma osobliwy wyraz twarzy i lekkiego rozbieżnego zeza ;) po domyciu i doczyszczeniu wyglądała tak


A w nowej sukience tak



Lalka ma całkowicie wymienione wypełnienie (zwane czasem wnętrznościami ;) ) na poliestrową włókninę która jest dość sprężysta, dodatkowo nie posiada drucianego stelaża,dlatego ciężko te panny ustawić w ogrodzie. Do uszycia sukienki wykorzystałam kwiecistą cieniutką flanelkę i koronki. Wykrój zrobiłam wg jednej z sukienek która nie przetrwała próby czasu, chciałam zachować klimat tamtych, starych wdzianek ale w bardziej żywej i bawnej tonacji

1 komentarz:

  1. Hurra, ja tez będe miała Zuelę, jest cudna , nie moge się doczekać, kiedy moja przyjedzie. Narazie będe więc pasła oczy widokiem Twojej Zezulki

    OdpowiedzUsuń