Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 11 października 2010

Porcelanowe staruszki c.d

Trafiły mi się też bliźniaczki jedna zakupiona a druga dostana obu musiałam zmienić włosy 
Jedna dostała peruczkę lalkową a druga włosy z czesanki wełnianej bo akurat pasował mi rudy odcień do sukienki, którą uszyłam.
Laleczki są troszkę mniejsze niż prezentowane poprzednio mają jakiś 36 cm
Blondyneczka, która była zakupowym gratisem pozostała w swojej sukieneczce 
 


Natomiast druga lalka dostała czesankową czuprynkę



Na koniec dwie lalki też stare jedna ma nieznacznie poprawioną sukienkę doszyte koraliki i koronki 
Lalka jest mniejsza ma ok 30 cm dostała czesankowe warkocze ponieważ oryginalne włosy były dość ciężkie w porównaniu z delikatną malaturą buzi


Lalka o podobnej malaturze jak ta wyżej prezentowana w stroju mojego autorstwa



1 komentarz: