Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 11 października 2010

Porcelanowe staruszki c.d

Lalka która pozostała we własnym ubranku na aukcji wyglądała tak


Zdjęcie z aukcji zhklaudii bo ja oczywiście nie mam nawyku robienia zdjęć przed jak tylko
mam czas to staram się jak najszybciej doprowadzić lalkę do stanu używalności
Na całe szczęście brud był tylko powierzchniowy i po praniu ubranka i umyciu porcelanowych części
lalka wyglądała świetnie jedyne co zmieniłam jej kolor włosów na ciemne dzięki czemu lalka zrobiła się bardziej wyrazista









1 komentarz:

  1. Mam u siebie identyczną pannę :)
    Moja też dostała nową czuprynę, poza tym nieco zmodyfikowałam jej podniszczone ubranko ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń