Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 30 października 2010

Picture Perfect Babies Jessica by Yolanda Bello

Laleczkę przyniosła Mam z zaprzyjaźnionej ciucharni ;) za śmieszny pieniądz kupioną.
Lalka sygnowana
1988 Edwin M. Knowels
Yolanda Bello
numer 5592EE
Picture Perfect Babies Jessica
Laleczka wykonana bardzo starannie, poczynając od odlewu poszczególnych części po bardzo dokładną malaturę. Artystce udało się oddać dziecięcy uśmiech i radość. Patrząc na Jessicę nie sposób się nie uśmiechnąć ;)
Jedyne co mi nie pasowało to miętowe wdzianko- w zestawieniu z malaturą i niebieskimi oczami, uszyłam własną wersję wdzianka
Na początek oryginał










W mojej wersji kolorystycznej wygląda tak










5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą serię!! Laleczka nie dość, ze śliczna to jeszcze tak radosna, że patrząc ana nią nie sposób się nie uśmiechnąć ;)
    Gratuluję nabytku, który swoją drogą bardziej podoba mi się w ubranku Twojego autorstwa ;) Miętowy kolor nijak nie komponował się ani z malaturą buźki, ani kolorem włosów- czerwona kratka natomiast jest strzałem w dziesiątkę ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. to najbardziej urocza lalka, ze wszystkich, jakie dotychczas dane mi było widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne znalezisko! I te rozradowane usteczka i loczki... :) Wdzianko śliczne, w czerwieni lepiej, choć poprzednie też by uszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki
    W poprzednim przeszkadzał mi kolor, który kompletnie nie pasaował do oczu i malatury lalki bo ubranko samo w sobie jest bardzo ładnie uszyte

    OdpowiedzUsuń