Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 18 października 2010

Nowe lokatorki cz 1

Pogoda koszmarna, zupełnie nie nastraja na robótkowanie a tym bardziej na robienie fot.
Dwie Panny już umyte i uczesane czekają na porządną sesję dziś na szybko pstryknęłam fotki.
Pierwsza Panna przypomina google eye repro kiedyś natknęłam się na oryginalną laleczke o mniejszych oczkach i filuternym uśmiechu.
Oryginalnie lalka ubrana była w kostium pierrota z fioletową peruczką co zupełnie nie pasowało mi do lalki
Moja wersja ma zapożyczoną sukienkę ( jedynie dostosowałam gotowca doszyłam koronki, skróciłam rękawy)
zmieniłam też perukę ta podoba mi się dużo bardziej




Wcześniej mierzyłam troszkę inną perukę, ale ostatecznie doszłam do wniosku że ta będzie ok


A Tutaj mój nowy nabytek z google eye repro



Laleczka nie ma żadnych oznaczeń.

5 komentarzy:

  1. Jaka ona śliczna (przypomina mi trochę moją Pyzulę) :) aż trudno uwierzyć, że producent na siłę zrobił z niej pajaca.. grunt, ze trafiła do kogoś, kto tą fatalną produkcyjną pomyłkę odkręcił :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNA !!!! w pierwszej jakby bardziej mi się podoba, ale to śliczne maleństwo jest i w tej drugiej, równie pięknie. Gratuluję nabytku

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia dziękuję ;) ja o niej pisałam ;) jest bardzo podobna jak tylko zrobi się pogoda zrobię zbliżenia pyszczka i dłoni,a jak Twoja ma mocowane części porcelanowe? bo moja ma po cztery dziurki do przeszycia ;) też nie ma żadnych sygnatur

    OdpowiedzUsuń
  4. Roz dzięki ta druga jest jakby za mała a pierwsza w sam raz i te loczki pasują do buźki widać eż "zdziwione" brewki

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Pyzula ma dokładnie tak samo mocowane kończyny, tyle, że (podobnie jak główka) odlane są z białej porcelany

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń