Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 25 października 2010

Mumie przyjechały......... odsłona druga

Przyjechało kolejne stado tym razem zrobiłam sesyjkę nim Panny zostaną doprowadzone do ludzkiego wyglądu
Na pierwszy ogień mumie ;)



Po wypakowaniu towarzystwo wygląda tak






Tradycyjnie w paczce siedział "bonus" fakt że lalka zmęczona życiem jednak ma swój urok. Wymaga sporo napraw ale jeszcze będzie z niej dama jak się patrzy ;)


Trojaczki ;) laleczki mniejsze ok 33cm niby podobne ale każda ma inną buźkę


I moja faworytka z tego stadka Laleczka ma kapitalny kształt czaszki




Lalka posiada ładną sukienkę w kolorze butelkowej zieleni zobaczymy co bedzie po praniu


Teraz czeka mnie sporo pracy z doprowadzeniem towarzystwa do ladu

3 komentarze:

  1. Porcelanka w sukience o kolorze butelkowej zieleni, bardzo mi się podoba, no i ten "bonus" super, gratuluję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie sporo pań doszło :) Mi się także ostatnia najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, ze i te panienki (pamiętam je z aukcji) trafiły w dobre ręce :) Ta w zielonej sukience i mnie się bardzo podoba, a i z 'gratisa' na pewno wyczarujesz coś ślicznego :)
    Czekam cierpliwie na efekty renowacji ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń