Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 19 października 2010

Kolejne zakupy..........

Porcelanki są zaraźliwe ;) Nie dość że przyjechała paczka od Meny ;) z dwiema ślicznymi lalkami to jeszcze przywlekłam z lumpeksu parkę ;) na razie panny się suszą ale już wkrótce zrobię sesję ;)
Mam wrażenie ,że lalki pojawiają się "same" jakimś magicznym sposobem ;)
Nie lubię robić nocnych zdjęć ale ku zaspokojeniu ciekawości pewnej Osoby ;) wrzucam portrety umytego towarzystwa
Na początek laleczki od Meny
Ta Panna wymagała odświeżenia i oprania- zauroczyła mnie buźka bardzo dokładnie wykonana



Druga laleczka -chłopczyk, który u mnie w niedługim czasie dziewczynką zostanie ;) ma pięknie odlaną główkę postarano się nawet o dokładny odlew potylicy ;) czego i tak pod peruczką nie widać lalka ma urok dawnych porcelanowych lalek przypomina mi lalkę jeszcze mojej Mamy o której wkrótce napiszę.



A dzisiaj przywlekłam takie oto panienki
Pierwsza z The Promenade Collection to Imogen lalka sygnowana o nr A7153 ładny rudasek ale jakoś peruczka mi nie pasuje wiec będę kombinować zmianę


U niej aż prosi się peruczka bez grzywki
Na koniec perełka lalka o ślicznej twarzyczce ( przynajmniej dla mnie)  pięknych niebiesko-szarych oczach i ciekawej malaturze, niestety nie ma oznaczeń.




Niestety zdjęcia z lampą nie oddają uroku lalki. A na domiar złego czekam na kolejną przesyłkę ;)

3 komentarze:

  1. Oj ta panienka z anielskimi loczkami wokół twarzyczki, ta na samym dole jest najjjjjpiękniejsza z tego wysypu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to o niej mówiłam ;) pierwszy raz trafiłam na taki pyszczek ;)lalka ma wielkie błyszczące szklane oczyska i bardzo ładną malaturę lampa rozjaśniła bardzo mocno twarzyczkę myślę że na dziennych zdjęciach lepiej będzie widać

    OdpowiedzUsuń
  3. Raany, toż to prawdziwy wysyp porcelanek :)
    Chłopczyk i mnie się bardzo podobał, ale przegapiłam aukcję (grunt, że trafił w dobre ręce ;) ), mam już dziewczynkę z tej parki, więc szukałam dla niej kawalera..
    Laleczka z ostatnich zdjęć też jest prześliczna (mam kilka panienek z taką malaturą, więc mogę potwierdzić że na żywo wyglądają jeszcze ładniej niż na zdjęciach! ) Ciekawe jakie metamorfozy im wszystkim zafundujesz :)?

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń