Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 24 października 2010

Filip Kirkorov OOAK doll

Mój ulubiony artysta zza wschodniej granicy doczekał się swojej lalki
Lalka powstała jako absolutny spontan jakiś czas temu po występie Filipa na Nowej Fali festiwalu w Jurmale

 Moja wersja Filipa wygląda tak











Jako baza posłużył Ken Mattel'a. Ubranko w całości szyłam sama, włosy po reoorcie, repaint też własny
Lalek wywołał jakiś czas temu niezłe zamieszanie na twitterze i sam Filip nim się zainteresował co jest bardzo miłe. Z tej radości powstał Filip Drugi w mojej ulubionej stylizacji, ale o nim w następnym poście.

6 komentarzy:

  1. Świetna robota!!! Ubranko i make-up wyszły Ci perfekcyjnie, a w porównaniu z oryginałem Twój Filip prezentuje się dużo lepiej ;), więc nie dziwi mnie fakt, że artysta zainteresował się Twoją lalkową interpretacją jego osoby ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Niestety obecnie Filip trochę się zapuścił ja jestem ograniczona Kenem który z założenia jest wiecznie młody więc Filip też wyszedł z dobrych czasów ( on kiedyś był bardzo ładny )i pewnie dla tego Filipowi właściwemu lalka się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Ten Filip jest z pewnością moim ulubionym :) Twarz,make-up,fryzura,ubiór-wszystko wyszło wspaniale. Niestety z pewnością ciężko jest dodać lalce parę kilo więcej,a co do Filipa się faktycznie trochę zapuścił ale efekt i tak jest powalający. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!! Super ci wyszedł. Jesteś baaardzo zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  5. MilenaKarolina Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak on mi się podoba! miodzio!

    OdpowiedzUsuń