Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 10 października 2010

The Fairy Queen

Leonardo Collector's Porcelain Doll  Jest to 55 cm siedząca lalka o pięknych oczach i kaskadzie rudych loków.
Przyniosłam ją w stanie strasznym wypełnienie wymagało wymiany a korpus solidnego prania, przy okazji zmieniłam lalce układ mocowania nóg . Zazwyczaj porcelany wypychane są na sztywno i ustawienie lalki w innej pozie niż fabryczna graniczy z cudem.
Pierwotnie lalka miała takie ustawienie
Po mojej interwencji i zmianie ustawienia nóg lalka może siedzieć w różnych pozach



A oto sesyjka odświeżonej Panienki w jej oryginalnym ubranku








Docelowo lalka dostała prostą sukienkę ozdobioną koronką



3 komentarze:

  1. Też czasem zmieniam ustawienie kończyn siedzącym porcelankom, bo fabrycznie zamontowane rączki czy nóżki bywają albo krzywe, albo wręcz wykoślawione w sprzecznym z anatomią kierunku..
    Oryginalna bajkowa sukieneczka miała swój urok, choć jak widzę postawiłaś raczej na 'nieśmiertelną' klasyczną prostotę ;)
    No i podobają mi się plenerowe zdjęcia

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak u mnie lalki muszą pasować do siebie już tak mam ;)Bajkowa wróżka nijak nie pasuje a ubranko pozostawia wiele do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie ją sfotografowałas i wogóle zadbałaś o nią. Teraz jest w lalkowym raju. Najpiękniej wyglada w nowej sukience.

    OdpowiedzUsuń