Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 19 października 2010

Alicja Pullip

Ta pacjentka była szczególna. Spodobały mi się Pullipy ale jak zwykle miała drobne "ale" Laleczki te mają pewną dużą dysproporcję między głową a korpusem ja chciałam lalkę która będzie miała mniejsze dysproporcje i tak powstała krzyżówka Mini Pullip Marcowy Królik z Barbie Fashonistas

W mojej wersji  wygląda tak ( tylko jak toto nazwać? PullBarbip?)








Nieodzownym towarzyszem Ali jest filcowy miś autorstwa Rozelli
Ubranko  lalki mojego autorstwa wzorowane jest lalkami J Doll  Picasso St.East

9 komentarzy:

  1. Piękna! Taka Ala-wędrowniczka-cyganeczka:)))
    Cudny materiał wybrałaś na suknię - przez te pionowe smugi, ma się wrażenie, że spódnica jest dużo bardziej suta, że te smugo koloru to fałdy materiału.
    Buziaki,
    Alienora

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto by pomyślał, ze z mini Pullipa wyrośnie z Twoja pomocą taka piękna dziewczyna. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama lalka wygląda dziwnie - trochę 'patyczakowato'. Dobrze, że ma solidne ubranie. Strój bardzo fajny, szczególnie kolory. Ewentualnie torebka nieco za ciężka/za duża. Ładnym detalem jest też ludowa chustka. No i filcowy przyjaciel wyglądający z torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dziwnie wygląda!!! To dlatego, że przyzwyczaiłam się to tych wielkich łbów!!:D Ciekawe...A jakie to ciałko, bo nie wyczytałam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, już doczytałam - tak to jest, czytac ze zrozumieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe - ja wprost przeciwnie- mam awersję do takich dysproporcji - stąd powstała moja hybryda którą da się ubrać w coś co nie jest rozmiaru mikro- a do krzyżówki posłużyła Barbara Fashonistas - które nomen omen nadają sie tylko na przeszczepy łbów albo repainty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, dla mnie wygląda to troszeczke dziwnie, bo przyzwyczaiłam się do tych ogromniaaaastych łbów ;-)
    Ale lalka wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie lalka ma obitsu ;) ale też jest wyrośnięta ;)

      Usuń
  8. też mam ochote zawsze fundnąć pullipkom proporcjonalne do głowy ciałko. pullbarbip - super nazwa!

    OdpowiedzUsuń